ناشناس آبی

با دگران گر به مهری باش ، بی مهری ات بیشتر به ما رسد و بس

بنویس

بیا کمی بنویسیم

من از بدی ها مینویسم

تو از خوبی ها

و با هم زندگی را مینویسیم

بیا و کمی باش

من مینویسم دوستت

تو بنویس دارم 

چون من ندارم ... هیچوقت نداشتمت ...

حتی حالا که توهم زده ام و تو را کنارم نشانده ام و میگویم بنویس

بیا بنویس چرا رفتی

من هم مینویسم چرا ماندم

و آنوقت اگر خواستی

تو بمان

من هم خراب میشوم زیر آوار کلماتت...


امضا.ناشناس آبی

این موندن دیگ بی فایدس :) 

+ زیبا
نیستش !
خودش هم فهمید و رفت !

-تشکر
هنوز تو فکرشی؟!!

سخته!!
اره چرا نباشم .. ؟!
چی سخته !؟
عالیییی مثه همیشه
ممنون ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan