ناشناس آبی

با دگران گر به مهری باش ، بی مهری ات بیشتر به ما رسد و بس

ببین ببین ..

میگم .. اصلا بهتر که نیستی ..

باشی همش غر میزنی .. پاشو اتاقت رو مرتب کن

بگم دوستت دارم و هی بگی پاشو درس بخون

بی توجه باشی به احساسات من

اصلا بهتر که نیستی .. میدونی من دلم میگرفت وقتی کنار من از پسرای دیگه حرف میزدی

همش علیرضا علیرضا میکردی .. همش میخواستی منو به اونا شبیه کنی ..

ببین ببین ... منو دوست نداشتی نه ؟؟

ببین ببین من زیاد اذیتت میکردم آره ؟؟

اره ....

اصلا بهتر که نیستی ... باشی و فکرت همش پیش غریبه ها باشه چه فایده ایی داره ...

ببین ببین .. یادته شبا تا آخر شب بیدار بودی ؟ همش به من میگفتی بخواب و من یه شب با یه شماره دیگه چکت میکردم

تا ساعت سه بیدار بودی ؟؟؟

بعدش میگفتی من فقط واسه این اومدم تلگرام که توی دنیای مجازی هم داشته باشمت

ببین ببین .. دروغ میگفتی نه ؟؟ اره دیگه .. اگه میگفتی عاشقتم پس چرا بی دلیل آنلاین بودی ؟؟

ببین ببین .. من زیاد اذیتت کردم نه ؟؟

آره دیگه .. چون اول ها که خوب بودی ... اره .. اول ها که من یه پسر تنها بودم و به هیشکی محل نمیذاشتم

آره دیگه .. تو همون روزا عاشق من شدی .. همش از دورترین نیمکت پارک مینشستی و به چشمام زل میزدی

انقدر زل زدی که منم عاشقت شدم

و بعد منو عاشق گذاشتی و رفتی

انگار این دخترا رو نباید دوست داشت تا دوستت داشته باشن .. چقدر قانون های زندگی بد شده ..

ببین ببین .. من گناه کردم که عاشقت شدم نه ؟؟

آره ... آره دیگه ...

وگرنه اینطوری منم مجبور نبودم شب ها بیخوابی بزنه به سرم و تا ساعت 3 زل بزنم به پروفایلی که نوشته

Last Seen a long time ago ... خیلی وقت هاست که به تلگرام سر نزده ..

در صورتی که میدونم تو آنلاینی و تو بغلش داری قهقهه میزنی ...

ببین ببین ..

...

..


امضا.ناشناس آبی

تلخ بود ... 
اما قشنگ..
ممنون!
دیگه این زندگی تلخ منه که اینطوریه ! ...
آغااا تو آخر ما رو میکشی :) شدید خوب مینویسی ... همه دخترا اینجوری نیستن اما من و اون مجبور بودیم که فعلا خدافظی کنیم بخاطر شرایط ... ایشالله اگه اونم دوستتون داره برگرده زودتر ... اگرم نداره بهتره خودتو اذیت نکنی
ننویسم دیگه ؟! شر نشه یه وقت !! :))
اخه من تا حالا هر دختری دیدم (دیدم ! دوست نبودم ) اینجوری بودن ..
مرسی . اون برنمیگرده .
منم اذیت نمیشم .. یعنی خب .. زندگیم شده همین .. از اون نوشتن !
خب دوس نداشته باشید:)
چی رو ؟!
اگه ترکت کردن بدون بودن با تو لیاقت می خواد...


شاید..
دخترا رو میگم دوس نداشته باشید...
اها !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan