ناشناس آبی

با دگران گر به مهری باش ، بی مهری ات بیشتر به ما رسد و بس

تکرار یک اشتباه

برف همه جا رو گرفته بود .. نمیشد رفت بیرون

من تو خونه تنها بودم

دلم گرفته بود

اهنگ گوش دادم .. اهنگ گوش دادم .. اهنگ گوش دادم ... نشد ..

این حال خوب نمیشد ..

عکساتو نگاه کردم .. ورق زدم .. ورق زدم تا رسیدم به آخریش ..

دست کشیدم رو موهات

رو گونه هات

اخه قربونت برم ... چطوری دلت اومد ؟؟

چشمامو میبندم و انگار همه جا بهشت میشه و تو حوری بهشتی من میشی

دوباره میایی

دوباره تکرار میکنی

اولین بوسه ایی که شروع کرد این اشتباهات رو

دوباره بیا

دوباره تکرار کن

که تکرار یک اشتباه شیرین هیچوقت یک اشتباه دیگر نیست ..


امضا.ناشناس آبی

زیبا بود ولی ناراحت کننده

خودتو ب خدا و قسمت بسپار مطمعن باش اونی ک واست ارزش قائله هیچوقت ترکت نمیکنه و این ارزش باید دو طرفه باشه...
:)
:|||
عالی بود ...
خخ
اشتباه همیشه اشتباهه...
بستگی به زمانش داره
چطور؟
ینی یه چیز اشتباه واسه یه زمان خاص اشتباهه از زمانش که بگذره درسته؟نمیشه:/
بله به نظر من همینطوره . خواستید توی خصوصی بیشتر دلیل میارم واستون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan