ناشناس آبی

با دگران گر به مهری باش ، بی مهری ات بیشتر به ما رسد و بس

هیاهو

آخرای آذر بود ..
و تو کل پاییز رو عاشقانه طی کرده بودی با من
هر جا نگاه میکردم
تو رو میدیدم
پارکها وقتی گیتار میزدم با رفیق هام .. انگار فقط یک نفر به جز من توی پارک بود و اون تو بودی
میدیدمت
حس میکردمت
از دور
از پشت درخت ها ..
تقریبا .. عاشقت شده بودم
که کاش نمیشدم ..
یعنی
تو خیلی خوب بودی هاا
غم و غصه های منو پاک میکردی
حال بدم رو خوب میکردی
اما هیچوقت قرار نبود تو عوض بشی
من داشتم عاشق یه لیلا میشدم
که نمیدونستم مثل لالایی مادرم گفته میشه و من به خواب عمیقی میرم
و وقتی پاشم از اون لالایی فقط یه صدا تو گوشم مونده ..
نمیدونستم قراره بعد ها اینقدر عذاب بکشم
کل پاییز رو عاشقانه با من طی کرده بودی و من بی تفاوت بودم
اما
تو اونقدر گرم بودی که حتی اومدن زمستون هم نتونست جلوت رو بگیره
و یخ من رو آب کردی
زمستون اون سال رو من عاشقانه طی کردم با تو ..
و میتونم به جرات بگم
بهترین زمستونی بود که من تا حالا دیده بودم
خیلی برف میومد و ما همش بیرون بودیم
من تنها زندگی میکردم .. تو هم مامان و بابات خارج بودن و با خاله ات زندگی میکردی پس زیاد محدود نبودیم ..
آدم برفی ساختیم سر هر کوچه .. یادت میاد ؟؟
چقدر قشنگ بود هاا ..
چقدر  قشنگ بودی هاا ...
:(
برف که میومد
حواست نبود من دارم عاشقت میشم
حواست نبود
و من
منم حواسم نبود
تو نمیخوای همیشه بمونی ..
نمیخاستی ...

امضا . ناشناس آبی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ , ۱۷:۵۶ 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
زیبا بود
ممنون
حواستونو جم کنید:/
:)
چشم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan