ناشناس آبی

با دگران گر به مهری باش ، بی مهری ات بیشتر به ما رسد و بس

شب یلدا

شب یلداست
برای من
هر شبی که
تو نباشی
هر شبی که
به انتظار تو بنشینم
هر شبی که
فاصله ات با من طولانی باشد
طولانی تر از آن چیزی که میتوان حس کرد
میتوان درک کرد
شب یلداست
نه سرخی انار ها توجهم را جلب میکند
نه لبخند پسته ها
نه شیرینی هندوانه ها
بی تو یلدا
زجر آور ترین شب دنیاست
و این شب
هر شب برای من تکرار میشود ..

امضا.ناشناس آبی
مبارکتون باشه این هر شبتون ! 
ممنون D:
همچنین
می‌فرماید:
یادِ تو هستم من امشب بیشتر از یک دقیقه.

مبارک باشه یلداتون :)
به به !
یلدای شما هم مبارک باشه :)
بخشی از یه آهنگه. دوست داشتید دانلود کنید. :)
بله الان دارم دانلودش میکنم .. مرسی :)
خواهش می‌کنم. :)
:)
ولی انتظار انقدرم تلخ نیس...
انتظاری که بیهوده باشه تلخه
یلداتون مبارک :)
یلدای شما هم مبارکککک
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۵:۴۰ هوای باروونی
چه خوشگل(:
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan